فردا میخوام برم ازمایش قند، عیب نداره یکم الان شیرینی بخورم؟!

۵ پاسخ

نه نخور

کدوم ازمایشگاهو میری مرکزی مخصوص خانم های بارداره

باید الان ناشتا باشی

نه نخور قندتو زیاد نشون میده منم دفعه قبل شبش هندونه خوردم زیاد شده بود بعد تکرارمیخواد

نه بخور
۸الی۱۲ساعت قبل نباید بخوری

سوال های مرتبط