۷ پاسخ

چرا پس دکتر من هیچی نداده 🥲فقط فولیک اسید همین
مکمل و معمولا هفته شانزدهم به بعد میدن مراقب باش وزنت و بالا نبره.

نه دیگه اسید فولیک جدا نمیخوردم همین داره

من میخورم، از این قرص هم میخورم چون ذخیره آهنم کم بود داده

تصویر

من مکمل بارداریم پرگناکر کانسپشن ..جدا هم اسید فولیک هم داده♥️

سوال منم هست

نه نباید بخوری توش دارهههه

زده فولیک اسید داره فکر نکنم نیاز باشه اگه دکتر داده همین کافیه

سوال های مرتبط