دخترا اینجا کسی اسید فولیک ۵ میخوره تو بارداری

۱۳ پاسخ

من خودم مصرف میکنم دکتر تجویز نکرده
ولی میگن باعث میشه سیستم عصبی بچه خوب رشد کنه

منم یک میخورم

سلام گلم شما طبیعی باردار شدین

نه عزیزم من رفتم دکتر گفت فولیک اسید مخصوص بارداری بخور

منم تالاسمی میخورم ۵میخورم منتهی پزشک انولوژیم گفته حتما باید آب زیاد بخورم که رسوب نکنه و کلیه هام اذیت نشه

معمولا واسه کسایی ک کم خونی دارن ۵میدن

عزیزم اسید فولیک کی باید بخوریم ؟روزی یدونه اس؟

به من یدفولیک دادن

من میخورم

منم میخورم

منم تا تشکیل قلب ۵خوردم بعدش یدفولیک داد

بله من
قبل بارداری هم میخوردم الانم دکتر همین ۵ داده

من میخورم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری