کسی بوده تو بارداری فولیک اسید نخوره؟

۱۶ پاسخ

بخور حتما عزیزم الان دیگه مشکلات بارداری خیلی زیاد شده

من که ازوقتی باردار شدم ویار شدید دارم هیچی نمیتونم بخورم حتی قرصامو خیلی میترسم😔

اگه نخوریرو کمبود آهن داشتی باشی موجب سقط میشه

من نخوردم البته نمیتونم

حتما بخورررر

منم اصلا نخوردم

من کوآلی فول میخورم

اینا بیشتر روهوش بچه تاثیرمیذاره به نظرمن بخاطر این داروهاست بچه های الان باهوش ترشدن وگرنه قدیما کسی نمیخورد

بله من

آره یکی میشناسم اصلا نخورد و بچش سالمه اما نمیشه ریسک کرد

من قبل بارداریم توی اقدام هم خوردم دکتر داد

من
چون یدوفولیک می‌خوردم

من تو اینستا دیدم ی دکتره بود میگف ممکنه نخوریمم جنینمون سالم باشه
این ی احتماله
ولی بخوریم خیالمون راحت تره

من ک میخورم اما بعضیا نمیتونن بخورن بخاطر ویارهایی که دارن

حتما باید مصرف شه چون سیستم رشد عصبی بچه رو کامل میکنه و باعث میشه نقص و مشکل نداشته باشه

واجبه فولیک اسید

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری