دوستان تو بارداری فولیک اسید ۱میخورید یا۵؟

۱۱ پاسخ

من یک میخورم

یک میخوردم

دکتر برای من ۱نوشته

۱ میخوردم من

معمولا یک میخورن همه اما بستگی به مادر داره، باید دکتر باتوجه به ازمایشات بده

من یک میخوردم دیروز دکترم تغییر داد چون تو ازمایش خون اهنم خیلی پایین شده

۵ چون تالاسمی ام

دکتر من برام یک نوشته

من یک میخورم

سلام عزیزم دکتر من یک مینویسه.

میگن زیادشم خوب نیست واس جنین

من پنج میخورم

سوال های مرتبط

مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد