۴ پاسخ

دوستان ۴۰۰ میکروگرمه هست خارجی دوز این دارو از فولیک اسید یک کمتره

۴۰۰ اصلا نیست همون ۱ میلی بخور

من فولیک اسید معمولی ۱ میخوردم
وقتی رفتم دکتر گفت اینو نخور ممکنه ناهنجاری اوتیسم ایجاد کنه
به جاش بهم کوالی فول پلاس داد ، قوطی رنگ جلدش بنفشه

دقیقا منم نمیخوردم هیچی الان دو روز از موعدم گذشته تستم هاله داشت
از امروز قرص ففول داشتم اونو میخورم با ویتامین د 1000 روزی یدونه
دوستان بهم گفتن همون اسید فولیک 100 روزی یدونه کافیه
ولی خوب ففول خارجیه و قوی تر

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری