۳ پاسخ

عزیزم شماالان باید اسیدفولیک ۱ میلی گرم بخوری

به ۱ میلی هم نمیرسه

من از خیلی وقت فولیک اسید میخورم ولی خوب نکاه نکردم چند عددش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد