سلام تب 35 درجه باشه نرماله یا خطرناکه؟

۵ پاسخ

۳۵ درجه تب؟؟؟
ولش کن بچه رو

باید بین ۳۶/۵ و ۳۷/۵ باشه
دمای بدنش پایینه قندش افتاده
شیر بده و یه جیزی بنداز روش

۳۵ سردشه گلم

اصلا۳۵,تب نیس،تازه سردشه انگاری

نرماله بابا

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان آیهان و آنا مامان آیهان و آنا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی