شیاف برای تب چند درجه استفاده کنی خطرناکه ایا

۲ پاسخ

اگه تب با قطره پاراکید پایین نیومد و بالای ۳۸ رفت شیاف استفاده کن

بالای ۳۸ میتونی استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان فاطمه&امیررضا مامان فاطمه&امیررضا ۱ سالگی
مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین ۱ سالگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان آیهان و آنا مامان آیهان و آنا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان متین مامان متین ۱ سالگی