تب چند درجه خطرناکه

۵ پاسخ

استا بده ۳۸نیم رسید پاشویه
۳۹ شیاف وپاشوره

تب ۳۸ خوب نیست

درخواست میدی جانم😘🤍

البته اگ کنترول نشه

بالای۴۰

سوال های مرتبط

مامان فاطمه&امیررضا مامان فاطمه&امیررضا ۱ سالگی
مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان متین مامان متین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان آریوس و آریاس مامان آریوس و آریاس ۱ سالگی
مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی