تب چند درجه خطرناکه؟براینوزاد7 9 ماهه

۴ پاسخ

اگر یک ساعت از شیاف گذشته بروفن بده بهش البته با معده پر

39بالا هست زیاد خدا ناکرده تشنج میشه

۳۷/۵ به بالا تب محسوب میشه باید کنترولش کنی
۳۸/۵ ب بالا خطرناکه

37به بالا

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان متین مامان متین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی