سلام مامانا تب اگه چند درجه باشه خطرناکه؟

۳ پاسخ

38تب حساب میشه

۳۹ درجه به بالا خطرداره

عزیزم از ۳۷ونیم تب محسوب میشە کە باید زود کنترلش کرد وگرنە بالا میرە و خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان فاطمه&امیررضا مامان فاطمه&امیررضا ۱ سالگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان آریوس و آریاس مامان آریوس و آریاس ۱ سالگی