سلام خانوما زایمان طبیعی یا سزارین؟؟؟🥲🥺

۱۳ پاسخ

اولویت طبیعی اگر بشه

اگه تواناییشو داری قطعا طبیعی

طبیعی با لگن خوب

سزارين

طبیعی👌🏻👌🏻👌🏻
ولی حتما ورزش بارداری رو شروع کن خیلی عالی میشه

قطعا طبیعی

طبیعی

طبیعی

طبیعی

من که نمیتونم به طبیعی فک کنم.۲بار سزارین شدم

درددد نداره مگه؟؟😂😭میترسممم

منم زایمانم طبیعی قراره با اپیدورال باشه هنوز زایمان نکردم البته

من‌اولی رو طبیعی شدم‌از سزارین بیشترعذاب‌کشیدم دومی رو‌سزارین خاستم

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد