مادرا هم هفته من ،شما هم مثل من عفونت دارید ؟؟؟

۳ پاسخ

آره طبیعیه یکی کمتر یکی بیشتر اکثرا درگیر عفونت قارچی میشن
مال من خفیفه قرص نداد فقط پماد کلوتریمازول استفاده میکنم

منم دارم

اره من عفونت دارم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی