سلام کیا فولیکول ۲۰ داشتن و اقدام کردن؟

۴ پاسخ

سلام ماله شما ۲۰ بود؟؟؟؟

من این ماه روز نه سیکلم رفتم گفت تقریبا یدونه ۱۸ هس تا چند روز دیگه بزرگتر میشه دارم اقدام میکنم

من ۲۱و۱۴داشتم دارم اقدام میکنم شب در میون

من با ۱۴،۱۸شد خداروشکر

سوال های مرتبط

منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
مامان نورا ۴ مامان نورا ۴ قصد بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری