خانمها ضربان قلب در 6هفته سه روز 120خوبه

۷ پاسخ

پس چرا من تو هفته ۷ رفتم راجب ضربان چیزی بهم نگفتن

عزیزم نگفتم قلبش تشکیل میشه نگران نباش منم همین بود م عزیزم

اره مال من ۱۲۳ بود

خیلی خوبه

چقدر نگراني چرا خب؟

اره عالی

باز شروع کردی دختر؟؟

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری