۲ پاسخ

من میشورم بعد با آب‌جوش دم میزارم بعدش از صافی رد میکنم یکم عسل میریزم و میخورم

چطوری باید بخوره مزشو دوست ندارم

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی
مامان نازلی مامان نازلی ۳ ماهگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی