مصرف این مدل فلفل ضرر دارع؟؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

از اول بارداریم فقط ویار این فلفل ها رو دارم این قدرم خوردم که حد نداره میگن بچه رو سبزه میکنه

من شیرینش رو خیلی میخورم نمیدونم‌خوبه یا بد

شیرین خوبه

من ک ار لقم نان میخرم یکی فلفل میخرم باشه نه ندار ضرر بخر نوش جان

منم ویار تندی میکنم ولی سعی میکنم نخورم اخه بچه اذیت میشه

اگ شیرینه نه خاصیتم داره

ن والا من میخورم

شیرین باشه عیبی نداره

من که خیلی میخورم😋

من در حد یکم تند هم خوردم البته سه چهاربار ، ویار اینم داشتم دست خودم نبود 🥲

ن......

هرچی میخوای بخوری بخور فقط تو هیچی زیاده روی نکن

من از اون نازکا خوردم

اگر تند نیست نه

سوال های مرتبط

کوثر کوثر قصد بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری