خانوما تاکی باید فولیک اسید خورد

۱۷ پاسخ

تا پایان ۴ ماهگی

۱۳هفته

من تا 16خوردم

منم تا 14هفته خوردم

من ۱۸ قطع کردم

تا ۱۶ هفته بعدش بچه اوتیسم میشه

فک کنم تا۱۶یا۱۷هفته

به من گفت ٢٠به بعد نخور

۱۶ بعد قرص آهن میدن

تا ۱۶هفته

منم تا هفته ۱۴ دکترم تجویز میکرد بعدش قطع کرد

من تا ۱۲ هفته فقط دکترم گفت خوردم دیگه بعدش ففول میخورم

من ۱۴قطع کرد

۳ ماه اول..

من تا۱۵ هفته خوردم

من تا ۱۴هفته خوردم

من تا هفته ۱۶بعد گفت نخور دیگ

سوال های مرتبط

مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد