خانوما اسید فولیک باید تا چند هفته استفاده کرد؟

۸ پاسخ

تا۱۵
بعدش آهن جایگزین میشه

تا آنومالی بعدش قرص آهن بهم داد

تا۱۵هفته از۱۶دیگه مکمل داد

تا 17

تا ۱۶ هفته

گفتن۱۶

من بعد انتی قرصام عوض شد

من تا 24هفته خوردم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری