خانوما غربالگری دوم مهمه؟؟

۸ پاسخ

یعنی من که سلفری انجام دادم ازمایش انومالی رو نمیخواد انجام بدم؟

من شنیدم اگه غربالگری اولت خوب بود دومی رو نیازی نیس بری
ولی محض احتیاط دوس داشتی برو خوبه

من نرفتم

اگه بخوابم بریم چند هفته باید بریم؟فکر کنم تو همین هفته ها دیگه؟؟؟

هیچ آزمایشی هیچ سونویی رو از قلم نندازید مگه اینکه سلفری داده باشید که آزمایش ان تی و آزمایش آنومالی رو لازم نیست انجام بدید ولی سونوها رو بااااااید انجام داد حتما .

واس من سونو نوشت دکترم ولی آزمایش گف لازم نیس بدی

منکه نرفتم

ازمایش منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان اقا کارن🥹💋 مامان اقا کارن🥹💋 ۴ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان عطرین🩷🥹 مامان عطرین🩷🥹 ۱ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری