۵ پاسخ

منم پنج هفته ۱۵۶۰۰بود رفتم سونو ساک و کیسه زرده تشکیل شده بود ولی قلب گفت دو هفته دیگه برو سونو

احتمال دوقلویی هم هس😅

حالا چرا نگران شایدم دوقلو داری😃

شاید چند قلو باشن😍

مبارکه منم دعا کن توروخدا

سوال های مرتبط

مامان نی نی قندی🥹 مامان نی نی قندی🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی👶🏻🍼 مامان نی نی👶🏻🍼 هفته دهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هفدهم بارداری