۱ پاسخ

یه قاشق آرد برنج و با ۲لیوان آب بزار بپزه بعد ک غلیظ شد اگ شیر خشک داری رقیقش کن باشی خشک بده بخوره نینی

سوال های مرتبط

مامان نخودچه 🩵 فرهان مامان نخودچه 🩵 فرهان ۱۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی