سلام خانوما اسهال خطرناکه؟

۳ پاسخ

اگر شدیده اره اب بدن و دور جنین کم میشه برید دکتر یه سرم بزنید

والا من از زمان اقدام تا الان اسهالم🤦‍♀️کلی قرصم عوض کردم اما انگاری از بهم خوردگی هورموناس

اگ یک دفه شدی شاید... ولی من ازاول بارداری کلن شکمم شل کارمیکنه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🤰🏻 مامان تودلیم🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد