۴ پاسخ

منم دلم درد میکنه و نفخ دارم خیلی نگرانم کسی مثل من بوده تو هفته ی من

منم همش همینم کلا دلدردم خیلی نگرانم نمیدونم چرا برای چیه

وای من که از نفخ و معده درد داااغونم😵‍💫

اره من چند روز بود قولنج شدید میشدم بعد خوب شد،البته بخاطر یبوست آلو و انگور هم زیاد میخوردم

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری