شما تو واژن و پهلو تیر نمیکشه؟طبیعیه این هفته؟

۱ پاسخ

من پهلوم خیلی تیر میکشه اما نمیدونم طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگي مامان توت فرنگي هفته سی‌ام بارداری
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری