خانما کسی تو بارداری اسهال داشته ؟؟؟

۱۰ پاسخ

وای منم همینم دلم یهویی پیچ میزنه معدم ریخته بهم چرا من وارد ۷ هفته شدم اینجور شدم

من هر روز دارم ماست کشک موز گیلاس بخورید

من دو روزه پدرم در اومده خوبم نمیشم شوهرم نمی‌نمیبرتم دکتر میگه حامله ای میترسم دارو اشتباهی بدن بهت .سیب هم خوردمرخوب نشدم آبکیه سوزش معده هم دارم😭😭😭

من هر روز میخورم

منم‌ یه روز اینجوری بودم چندتا سیب خوردم بهتر شدم خداروشکر

اهان برای درمانش چیکاردمیکنی

منم همینطورم

خیلی خیلی
عذر میخوام من ۴ و ۵ روزی هست اسهالم اصلانم خوب نمی شم

کلا مشکلات گوارشی رایجه همه جورش

خیلیا اسهال میگیرن

سوال های مرتبط

مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری