به وقت آزمایش تحمل گلوکز 🧃😶‍🌫️

تصویر
۱۲ پاسخ

خوشمزه ترین شربت😋

خوشمزه بود 🥰😌ديروز خوردم

فکر نمی‌کردم خوب باشه

منم الان خوردم

الهی عزیزوم ان شالله که همه چیز خوب باشه گلم

من دوست دارم 10تا دیگه بخورم

خیلی بد بود من خیلی اذیت شدم😞😞😞😞

هزینش چقده منم شنبه باید برم

نوشجان

بخور نوش جونت😋

بخور نوش جانت

انشالله بسلامت بگذرونی

سوال های مرتبط

مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سی‌وششم بارداری