خانما خوردن ماهی هیچ مشکلی نداره؟

۹ پاسخ

جیوه دار نباید بخوری

قزل آلا و سالمون مشکلی ندارن

ماهی که جیوه نداشته باشه ،مثل سالمون

دکتر من از اول بارداری گفت هفته ای یکبار ماهی بخور، گفت قزل و سالمون جفتش خوبه

تو گوگل اسم ماهی که میخوای بخوری رو بزن ببین جیوه داره یانه

کلا نخوری بهتره

۱بچه دیگ هم داری

بعضی از ماهیا که جیوه دارن و نباید بخوری

نه فقط ماهی کم جیوه مثل قزل آلا یا سالمون خوبن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان حسین و امیرعلی🩵 مامان حسین و امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان شاهان وتودلی💙❤ مامان شاهان وتودلی💙❤ هفته هفدهم بارداری
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته نهم بارداری