۶ پاسخ

دلستر تاثیرش بیشتر بود با آجیل

هرچی گیرم بیاد میخورم 😅

والا هیچی
از اینور گرما از اینور تهوع نمیذاره ددست حسابی غذا بخورم
خیلی عذاب وجدان میگیرم دیگه نهایتا روزی یه بستنی موزی چیزی میخورم😂

کباب حلیم بستنی دلستر هر صبح تخم مرغ خود مرغ ماهی

بیشتر بادوم درختی و میوه
بادوم رو بزار خیس بخوره بعد پوستش جداکن با همون آب بریز تو مخلوط کن میشه شیربادام آبجوش بریز سرد شد بخور

دیگه هر چی میل بکشه چون هم تهوع دارم هم معده درد

سوال های مرتبط

مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری