مامانای قشنگ برای وزن گیری بچه چی می‌خورید؟😇🎀

۴ پاسخ

اره منم شنیدم میگن بستنی خوبه

میگن بستنی خوبه البته اگه قند نداری

همه چی میخورم با لیدی میل

من شیر پرچرب و موز کره بادام زمینی گردو همینا هرروز

سوال های مرتبط

مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی