برای وزن گیری بچه چی می‌خورید

۱۰ پاسخ

من زیاد کباب با برنج و تخم مرغ آب پز میخوردم وزنش خوب رشد میکرد

لیدی میل خییلی چاق میکنه من خودم چاق شدم بچم زیادم تپل مپل نشد

حلیم
گوشت
مغز
تخم مرغ
اگه خیلییییی کم وزن بود پودر لیدی میل هم خیلی جوابه

من هر روز از همون اول صبحانه یه دونه سفیده تخم مرغ آبپز میخوردم..با ده تا بادوم درختی..خرما و سه لیوان شیر روزانه
خداروشکر با اینکه دوقلو ان وزن شون عالیه حتی دکترم میگه یک هفته ده روز نسبت به هفته شون جلو تر ان...من خودم سه ماه اول اینقدر تهوع داشتم و بد غذا شدم که شش کیلو کم کردم..هنوزم به وزن اولم برنگشتم.

بادام خام

حبوبات. آجیل. خرما. کباب و آبگوشت. حلیم. تخم مرغ اینا خوبه.

شنیدم لیدی میل میگ خوبه گفتم برم بگیرم

منم میخام بچه ام وزن بگیرع نمیدونم چی بخورم

اجیل حلیم
تخم مرغ

الان که زوده برای هفته شما فقط وزن خودت میره بالا

سوال های مرتبط

مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 هفته چهلم بارداری
مامان اقا شایان مامان اقا شایان ۹ ماهگی
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان جانان🩷🎀 مامان جانان🩷🎀 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری