مامانا برای وزن گیری بچه چی بخورم .؟؟

۳ پاسخ

اجیل و کباب و بستنی میگن خوبه

حلیم آبگوشت بستنی فرنی

تا میتونی غذاهای پروتئینی بخور. آجیل عالیه ولی زیاده روی نکنی. دکتر به من لیدی میل هم داده میتونی با دکترت مشورت کنی اگه اوکی داد استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان موعود و معين مامان موعود و معين هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی😁 مامان توت فرنگی😁 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری