ببین من یک چیزی بهت یاد میدم قول میدم اگه انجام بدی بچت ۴ کیلو ب دنیا میاد
بچه قبلی من با کلی تغذیه عالی تو ۴۰ هفته ۲۹۰۰ بود
اما این بچم ۳ هفته زودتر دنیا اومد وزنش ۳۸۰۰ بود
برو بادام خام بگیر کامل اسیابش کن همراهش یک مقدار نبات هم اسیاب کن بریز تو شیشه
هرروز صبح و بعداز ظهر دو قااشق ازش رو بخور همراه با یک لیوان شیر
خیلی هم خوشمزس
البته من فقط یکبار درروز سحر ک پا میشدم برای نماز میخوردم
عاااللیییه برای وزن جنین
وزن خودت هم اصلا اضافه نمیکنه قند و ایناهم نمیگیری
لیدی میل خوبه برا جنین
من تقریبا هر وعده غذاییم گوشت مرغ ماهی داشت دلستر هرشب میخوردم بستنی ماه اخر یه روز درمیون و لیدی میل هم روزی یک لیوان میخوردم پرخوری اصلا نداشتم همه چی در حد معمول بچه م ۴ کیلو به دنیا اومد
بادوم درختی
اگه خونرسانی و جفتتون مشکلی نداره و مشکل از تغذیه شماست
از نظر دارویی( که البته باید طبق دستور پزشک و با توجه به شرایط بهتون داده بشه) معمولا قرص ال آرژنین و پودر لیدی میل برای افزایش وزن جنین هست
از نظر رژیم غذایی هم هر چیزی که پروتئین داره باید زیاد مصرف بشه
مثل تخم مرغ ، کره بادوم زمینی بدون قند و نمک ، کلم بروکلی ،ماست ایسلندی، گوشت های کبابی ، آجیل ، حبوبات و ...
یه سری چیزا مثل حلیم و بستنی هم میگن وزن میده 🤷🏻♀️
من از اول بارداریم اجیل بدون نمک پایه ی اصلی میان وعده هام بود خیلی تاثیر داره
پودر لیدی میل از دکترت بپرس بخور
مغزیجات خیلی تاثیر داره
مواد غذایی پروتیین دار
مغزیجات
حلیم
خوراک لوبیا و قارچ
عدسی
فیله مرغ و سینه مرغ
گوشت
جوجه کباب وکباب گوشت
تخم مرغ ابپز
اگه قند نداری همه چی بخور شیر ماست حلیم دلستر کباب و جوجه همون گوشت و مرغ میوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.