سلام دوستان
برای وزن گیری بچه چی بخورم خوبه؟

۵ پاسخ

دقیقا سوال من هست

سفیده تخم مرغ هم عالیه میخورم

من بیشتر آبگوشت میخورم

تخم مرغ
گوشت کباب
مرغ کباب
بستنی
حلیم
عدس
حبوبات اگه نفخ نمیگیرتت
چیزای پروتئین دار

ماکارانی فقط جوابه اونم هفته ۳۷به بعد هفته ای سه بار بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری