خانما برای وزن گیری بچه ام چی بخورم خوبه

۴ پاسخ

حبوبات خیلی خوبه
بادام عالیه
گوشت و مرغ و تخم مرغ بخور
لیدی میل هم می‌خوردم

توماه نهم کباب خوبه بخوری
و چیزای پروتئین دار تخم مرغ و گوشت و
حبوبات و بستنی و خرما و حلیم
لیدی میلم به بچه وزن میده

تجربه خودم میگم
پودر لیدی میل با شیر نه با آب
شیرموز
فندق
تخم مرغ آب‌پز به شدت خوبه

پودر لیدی میل با اجازه دکترت میتونی مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی