برای وزن گیری بچه چی بخورم خوبه؟

۱۰ پاسخ

بستنی
حلیم
تخم مرغ اب پز
ابگوشت
شیرموز
کباب😍

ابگوشت
بستنی
مغزیجات
حلیم
دلستر

من تو سونوی وزن همه چی بچم نرمال بود ولی بعدش یهو آب جنین از ۱۹رسید به ۱۰اینجا گفته بودن دلستر و آب معدنی و مایعات و میوه های آبکی بخوری آب جنین زیاد میشه اتفاقا هر روز دلستر میخوردم کباب میخوردم هر روز با یک روز در میان ولی اثر نداشت برا من آخرشم زود ب دنیا اومد

حلیم، سمنو، کباب، مغزیجات، خرما، پودر سنجد، تخم مرغ

چیزایومفید بخور مرغ و برنج بقول مادربزرگم پر نکن تو شکمت
تخم‌مرغ .عدسی. ماهی.میوه.اسفناج گوشت
اینا خوبه

ابگوشت
حلیم
فرنی
آجیل
موز
کباب
و…..

حلیم بی نظیره
بستنی هم شنیدم خوبه

من هروز تخم‌مرغ نیمرو میخورم.شیر و موز میخورم ، خرما ، گوشت و سینه مرغ ،

بستنی، عدس پلو، حلیم، تخم مرغ آبپز، شیره و ارده

سوال منم هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اقا شایان مامان اقا شایان ۹ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی