خانما برای وزن گیری نی نی چی خوبه که بخورم؟؛

تصویر
۱۱ پاسخ

شیربرنج ، حلیم ، آبگوشت ، بادام

عدسی و تخم مرغ آبپز جوابه

بستنی وانیلی مغزیجات بریز داخلش
فرنی مغزیجات پودر کن بریز روش
شیر
بادوم گردو و پسته
ماست و خرما
سبزیجات مثل کاهو اسفناج
حبوبات لوبیا و عدسی
تخم مرغ ابپز
شیره انگور و ارده

بستنی حبوبات لبنیات

گوشت لوبیا با لوبیا چیتی، عدسی، تخم مرغ هرروز یدونه، ماهی، مرغ، کره بادومزمینی و کره نارگیل، مااااااست😁، شیر پرچرب، حلیم

شیربادوم
اب و بادومه

دلستر
خرما
کنجه
آبگوشت
سینه مرغ
تخم مرغ
کباب
من اینارو خوردم وزن بچه هم خوب بود

کباب انواع گوشت
آبگوشت
حلیم
مغزیجات مخصوصا بادام درختی
شیر برنج
کله پاچه

آبگوشت،حبوبات،پروتئین مثل مرغ و تخم مرغ
انواع مغزها،فسنجون،بستنی،
کباب،شیروخرما،فرنی،کره ی بادام زمینی
کله پاچه اگه مشکلی نداشته باشی.
حلیم،

مغزیجات کباب سینه مرغ

من شنیدم حلیم

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🎀🩷 مامان ماهلین🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری