خانما اگ قند بچه بیوفته چی میشه

۵ پاسخ

بی حال میشه و حالت غش پیدا میکنه

تب می‌کنه
من شیر نداشتم نمی‌دونستم بچه قندش افتاده بود خدا کمکمون کرد 39درجه تب داشت بردمش بیمارستان 5روز بستری بود

بی حال میشه و نمیتونه شیر بخوره

بستری میشه میفته میمیره...

میره تو کما

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌ونهم بارداری