۶ پاسخ

پاهاتو بزار تو اب نمک تا بالای پاهات

اگر خیلی ورم داری طبیعی نیست مخصوصا اگر فشارتم بالاس در کل هر چه ورمت کمتر باشه راحت تر میتونی زایمان کنی مگر سزارین باشی فشارتم خوب باشه ورم دیگه انقدرا مهم نیست

م هنوورم نکردم نمیدونم

من از ۲۰ هفته ورم دارم

من سر دخترم انققققد ورم کردم ک رو پاهام انگار اب زیرشون بود راه میرفتم مث ژله تکون میخوردن
ولی الان سر پسرم هنوز ورم نکردم

ممنون میشم جواب بدین

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری