خانما برای پایین بودن فشار چی بخوریم خوبه

۴ پاسخ

پایین بودن یا پایین اومدن؟

چای نعنا..چای ترش

آلبالو

ماست خیار

سوال های مرتبط

روژان🫧🌿✨ روژان🫧🌿✨ قصد بارداری
مامان آینده ivf مامان آینده ivf قصد بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری