🔴✨🔴🌈خواهرا برای یبوست چی خوبه بخوریم🌈

۸ پاسخ

انجیر شب بخیسون صبح بخور عالیه

الو بخارا رو از شب خیس کن صبح ناشتا هم آبشو بخور همم خوده الورو

ناشتاالوبخارا بخور
الو خیس کن ابش هم بخور
رومن این وجواب داد

کیوییی

الو بخارا .سیب با گلاب

شربت خاکشیر

کیوی
آب زیاد
اگه باردار نیستی برگ سنا دم کن

کشمش و انجیر خشک

سوال های مرتبط

روژان🫧🌿✨ روژان🫧🌿✨ قصد بارداری
مامان آینده ivf مامان آینده ivf قصد بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته پنجم بارداری
مامان الهام مامان الهام قصد بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی