خانما برای یبوست چی خوبه ؟

۳ پاسخ

پودر گل محمدی هم همسرم میخوره وقتی یبوست داره

خاکشیر و آب جوش صبحا بخور معدت روان میشه میتونی آب جوش و آبلیمو هم بخوری اونم خوبه

عناب خاکشیر آب زیاد

سوال های مرتبط

donya donya قصد بارداری
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته نهم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیستم بارداری