سلام برای یبوست چی خوبه😄🤦🏻‍♀️

۸ پاسخ

گل محمدی عالیه خشک شده شو بجوشون تلخه ولی کم بخور جوابه

انجیر خشک تو اب ولرم خیس بخوره

فقط عرق نعنا

کیوی خیلی خوبه
انجیر خوبه

من فقط کیوی و انجیل جواب بود برام بخور

انجیر.سبزیجات روزی ۸ لیوان آب روغن زیتون

گلابی
انجیر
تو نافت روغن بادام شیرین هر شب بچکون

من بعد غذا لواشک آلو میخورم خیلی جوابه

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته نهم بارداری
donya donya قصد بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیستم بارداری