سلام خانما
واسه یبوست چی خوبه ؟

۵ پاسخ

آلو یا برگ زردالو

روغن زیتون ..انجیر الو قیصی.گلابی.

عزیزم همیشه کنار غذات سالاد بخور
سالاد شیرازی توش یکمم روغن زیتون بریز اینو دکتر بهم گفته بود

انجیر بخیسیون‌ ناشتا بخورش

دانه چیا با اب لیمو و ابو باهم ی شب قبل خیس کن بزار فردا ناشتا بخور

سوال های مرتبط

donya donya قصد بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی