خانما برا یبوست چی خوبه ؟

۹ پاسخ

انجیر خشک رو بذار تو آب ناشتا بخور

شیاف گیلیسیرین بزن

کیوی گلابی الو هم میگن خیس کنی بخوری خوبه

گلابی و انجیر ، میتونی از کمپوتش هم استفاده کنی

الوبخارا

فقط باردار نباشی

الو هم خوبه خشک

کیوی خیلی خوبه

شیر و گل محمدی
در ۱۰ دقیقه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته نهم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته دهم بارداری
مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری
مامان zizi مامان zizi هفته هفدهم بارداری