بچها من هوس میگو کردم بنظرتون ضرر داره؟

۸ پاسخ

اتفاقا خیلی ام مفیده امگا 3 داره

عزی میگو و ماهی امکا۳داره بخصوص ۳ماه اول تاکید می‌کنند حداقل هفته ای ۲تا۳بار بخورید

نه مخصوصا ماه های آخر خیلی هم خوبه بچه پر مو میشه

من که زیاد خوردم

نه سه هفته یه بار خوبه

میگو من بلد نیستم بپزم چجوریه

نه چه ضرری داشته باشه
ما خیلی میگو ماهی میخوریم

نه هفته ای یکبار

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی