دکترم به من گفت هفته ای یکبار میگو و هفته ای یکبار ماهی قزل بخورم
عزیزم مفیده بخور ، دکتر تغذیه من بهم گفت این هوایی که شما تنفس میکنید گازهای o2 داره و پر از جیوه است حتی جیوه اشون از غذاهای دریایی که میگن نخورید بیشتره.
دکترم به من گفت نخور چون طبعش گرمه
اگه پرورشی باشه خوبه دریایی جیوه داره
من زمانی که باردار بودم میگفتن خوب نیست جیوه داره
دیگه نمیدونم
ماهی هم فقط سالمون قزل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.