مامانها میگو‌ تو ماههای من ضرر داره؟

۵ پاسخ

دکترم به من گفت هفته ای یکبار میگو و هفته ای یکبار ماهی قزل بخورم

عزیزم مفیده بخور ، دکتر تغذیه من بهم گفت این هوایی که شما تنفس میکنید گازهای o2 داره و پر از جیوه است حتی جیوه اشون از غذاهای دریایی که میگن نخورید بیشتره‌.

دکترم به من گفت نخور چون طبعش گرمه

اگه پرورشی باشه خوبه دریایی جیوه داره

من زمانی که باردار بودم می‌گفتن خوب نیست جیوه داره
دیگه نمی‌دونم
ماهی هم فقط سالمون قزل

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته چهاردهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری