ماهی جیوه داره خوب نیست فقط بعضی از ماهی ها میشه بخوری میگو نمیدونم
میگو هم چون گرمه طبعش برنجتو سفید آماده کنی دیگه باهم معتدل میشن و مشکلی نداره
ماهی میگن چون نفخ داره خودت اذیت میشی وگرنه برای بچه ضرر نداره
ان شاءالله که نداره چون منم خیلی میخورم و خوردم تا حالا
میگو رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.