عزیزان ماهی شیر بخورم ضرر داره ؟

۵ پاسخ

آره جیوه داره.ماهی قزل آلا بخور .و باید سایز ماهی کوچیک باشه .اصلا ماهی جنوب نخورید

نباید بخوری ماهی شیر
فقط قزل و سالمون

بهتره ماهی سالمون هفته ای یه بار خورده بشه که جیوه نداره

عزیزم ماهی های که میتونی تو بارداری استفاده کنی سالمون قزل الا

اگ نخوری بهتره یا اگم‌خوردی کم بخور مثلا ماهی یبار چون ماهی دریاس جیوه داره برااینک خیاالت راحت بشه سالمون و قزل پرورشی بخر اونو هرهفته میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری